index     edito     kalender     koncertberichten     mikroton 10     on the road     kolofon

on the road

ISCM-dag Vlaanderen

Jaarlijks lanceert ISCM-Vlaanderen een Call for Scores waaruit enkele werken worden geselekteerd die op de ISCM-dag worden voorgesteld. De tweede editie vindt plaats op 25 januari in de Singel in Antwerpen. Op het programma staan een debat en 2 koncerten met de geselekteerde ingezonden muziekstukken waaronder Dubbelstuk van Hans Roels, voor prepared playerpiano en assistent. Van dit werk verscheen vorig jaar een opname op de Logos Public Domainreeks.

Programma: Namiddag koncert 16.00 - 17.00 h
  • Hans Roels - Dubbelstuk - playerpiano + musici - 9' - Ensemble Logos
  • Bert Van Herck - Adaese - 4 percussionisten - 6' - Spectra Ensemble
  • Bert Van Herck - '7 chansons' - Gemengd Koor - 10 ' - Aquarius olv Marc M. De Smet