inhoud    kalender    koncertberichten    vermont    w.w.w.    <belly>    shop    archief    geschiedenis    lente    kolofon

HOP IN THE SHOP

Voor de mensen die het nog niet zouden weten, bij Stichting Logos worden ook CD's verkocht. Naast de cd's uit onze eigen "Publiek Domein" reeks hebben we ook een stock aan cd's die niet via de koerante handel te verkrijgen zijn, waaronder collector items! Sommige importeren we direkt van de producent, andere verkregen we rechtstreeks van de uitvoerders toen ze hier kwamen performen.

Om de Fluxus liefhebbers onder u te doen watertanden, onlangs hebben we zo bijvoorbeeld van Philip Corner een beperkt aantal exemplaren van zijn "from the Judson Years" (met opnames uit de jaren 60) kunnen afhandig maken.

Kom eens in de rekken browsen voor of na een konsert. Ook tijdens de kantooruren is het mogelijk te komen snuisteren, maar maak bij voorkeur toch een afspraak via telefoon (09/223.80.89) of e-mail (logos@logosfoundation.org).

Op onze website vindt u ook een lijst met wat voorradig is op: http://logosfoundation.org/shop.html