index     kalender     koncertberichten     lpd015 humus     logos on the road     kolofon

LPD 015 - Humus

Een nieuwe CD verschijnt binnenkort bij het Logos Public Domain label. Humus luidt de titel van de CD en verwijst naar het improvisatieprojekt van kontrabassist Peter Jacquemyn en tubist Jan Pillaert. Op deze CD krijg je met negen improvisaties alvast een impressie van wat deze muzikanten aan klanken uit hun instrumenten halen. De ene keer word je meegesleurd in een brok stevige muziek met soms een knipoogje naar de jazz, de andere keer mag je je verwachten aan een subtiele klankwereld.

foto: Franky Verdickt

De CD is vanaf juni verkrijgbaar bij Stichting Logos voor 10,00 EUR (12,50 EUR inklusief verzendingskosten).

Nieuwe medewerker bij Logos

Eind april verliet Bert Vandekerckhove het Logos-team en wij wensen hem hierbij veel sukses met zijn nieuwe job. Wij verwelkomen Sebastian Bradt als nieuwe Logos-medewerker. Onze koncertbezoekers kennen hem ongetwijfeld als de man die al vele arrangementen en orkestraties voor het <M&M> ensemble heeft verzorgd. Van harte welkom bij het Logos-team!

Sebastian Bradt studeerde in 2003 af als Meester in de Kompositie aan de Hogeschool Gent. Hij volgde masterclasses bij o.a. David Rowland en Louis Andriessen. In 2002 nam hij deel aan de Aquarius kompositiewedstrijd en werd er 3de laureaat met zijn kompositie MORPH voor symfonisch orkest. Sinds 2005 is hij aan de Hogeschool Gent aktief als assistent Eigentijdse Expressiemiddelen waar hij onderzoek verricht naar mikrotonaliteit.