index     kalender     koncertberichten     logos on the road     kolofon

Logos on the road

Logos Foundation is invited by ACI - Automobil Club Italia to exhibit the <Toetkuip> at the "AUTO-MOBILE. Un tratto che ha cambiato la vita" exhibition, that will be hosted by the Museo "Carlo Biscaretti in Ruffia" in Turin, from October 29th 2005 to March 19th 2006.

Op 8 november wordt de <Wolkenrijder> opgehaald voor een tentoonstelling in de diskoteek van Heist-op-den-Berg. Deze tento loopt tot en met 10 december.

Beide projekten zijn bouwsels van de hand van Godfried-Willem Raes.

Op 9 november, de dag na ons <M&M> koncert komen twee schoolklassen uit Beveren op bezoek bij Logos om een en ander te vernemen over muzikale robots, automaten en hun werking. Even uitproberen zit er dan ook wel in.

Op 10 en 11 november zijn vervolgens Kristof Lauwers en Hans Roels te gast bij Intro in Maastricht waar ze een hele reeks schoolklassen zullen inwijden in het interaktief musiceren en hen dat zullen live laten ervaren aan de hand van pic-radars en de robot <Sire>.

Nog voor Intro in Maastricht toont Logos op zondag 13 november enkele robots in volle aktie. <Harma> en <Ake> zijn dit keer aan de beurt.

De Newyorkse event-maker Charlie Morrow toont op uitnodiging van Logos zijn Soundcube in het Gravensteen te Gent en dit ter gelegenheid van KriKri's klankpoëziefestival. Werken van o.m. de vermaarde klankpoëet Jerome Rothenberg zijn via deze Soundcube te horen op zaterdag 26 november.

Op 29 november (van 19 tot 21 uur) komt Matrix dan op bezoek bij Stichting Logos met een schare nieuwsgierigen die Godfried-Willem Raes aan het woord willen horen over zijn robotorkest. Een lezing met live demonstraties waarop ook u van harte welkom bent.