inhoud   kalender   koncertberichten   logos on the road   newfoundland   een kiekje   nieuwe medewerker   kolofon

Nieuwe medewerker

Kris De Baerdemacker

Bij deze verwelkomen wij Kris De Baerdemacker als nieuwe Logos-medewerker. Hij is voor onze koncertbezoekers, net zoals voor ons, geenszins een onbekende, wel integendeel. Hij is een boeiend en intrigerend komponist en vele van zijn werken waren niet alleen op onze koncerten, maar ook reeds in Nederland en Frankrijk te horen.

Hij studeerde kompositie bij Dr.Godfried-Willem Raes aan de Hogeschool Gent, departement Konservatorium. (Meestergraad kompositie in juni 2000). Is regelmatig werkzaam in de studio voor elektroakoestische muziek bij Stichting Logos. Met zijn instrumentale kompositie 'Shhhh...' (voor akkordeon, blokfluit en cello) nam hij met veel sukses deel aan de Muziekronde van Vlaanderen, 1998, in Gent, Leuven en Antwerpen. Zijn studies voor player piano werden ten gehore gebracht op het automatenfestival bij Stichting Logos, december 1998 en verschenen ook op CD. Elektroakoestisch werk van hem verscheen in de logos CD reeks 'Publiek Domein'. Zijn werk wordt gekenmerkt door een hoge graad van epuratie en bijna ascetisch essentialisme.

Kris komt bij Stichting Logos werken als muzikus/regieassistent. Van harte welkom in ons team, Kris!