inhoud   kalender   koncertberichten   logos on the road   logos' automaten   archief   kolofon

JUNI

Alle koncerten worden live uitgezonden op:
http://www.live365.com/stations/255627 (modem 56k of sneller)

MAANDAG 22 JULI - DINSDAG 23 JULI - WOENSDAG 24 JULI

<M&M> ENSEMBLE
komputergestuurde muziekautomaten en musici o.l.v. Godfried Willem Raes

Muziekautomaten op een straatfeest. Een kombinatie die geschiedenis gemaakt heeft. De oude mechanische automaten zijn ondertussen vervangen door de moderne elektronika. Draaiorgels zijn vervangen door komputergestuurde Logos-muziekautomaten die onder meer via gebaren te bespelen zijn.
Tijdens de Gentse Feesten trekken de Logos muziekautomaten in de namiddag de straat op. 's Avonds (om 20u00) zijn er in de Tetraeder zaal koncerten waarop je het voltallige automatenorkest aan het werk kunt zien. Het levende bewijs dat (Gentse) Feesten en muziekautomaten samenhoren!
musici: Kristof Lauwers, Xavier Verhelst, Leonaar De Graeve, Moniek Darge, e.a.

WOENSDAG 31 JULI OM 20 UUR

PETER JACQUEMYN - GUNDA GOTTSCHALK
        - UTE VOLKER

Drie muzikanten die hun begeestering en kreativiteit loslaten op hun instrument met magische momenten als resultaat. De leden van dit trio zijn al meer dan tien jaar aktief in de improvisatiewereld. Peter Jacquemyn (kontrabas) gaf de voorbije jaren bij Logos al enkele fel gesmaakte optredens en Gottschalk (viool/altviool) en Volker (akkordeon) waren vaste leden van het vernieuwende Duitse ensemble Partita Radicale.