index   kalender   koncertberichten   bells & timps   recensie   on the road   kolofon

Koncertkalender december

LOGOS TETRAEDER, BOMASTRAAT 26, 9000 GENT

dinsdag 1 december 2009 2008 om 20u

AUMF Quartet

Laura Altman (klarinet), Yolanda Uriz (fluit), Mike Majkowski (bas) & Ángel Faraldo (electronics) vormen samen het AUMF Quartet. Verfijnde improvisaties, gekombineerd met live elektronika zijn het handelsmerk van deze Australisch-Spaanse formatie.

donderdag 10 december 2009 om 20u

Mr. Probe says 'Hello'

Mr. Probe is een nieuwe samenwerking van violiste Marieke Berendsen en gitarist Bruno Nelissen. Ze brengen in een op zijn minst veelzijdig te noemen programma nieuw werk van Frank Crijns, Yannis Kyriakides, David Helbich, Merijn Bisschops, Simon Steen - Andersen, Bruno Nelissen en Nico Sall.

donderdag 17 december 2009 om 20u

<M&M> - 'Winter'

Het moet er elk jaar maar weer eens van komen: de onvermijdelijke winterprik. Hoe dan ook, het werk bij Stichting Logos gaat gewoon door, met deze maand enkele typische orkestraties die een onmiskenbaar feestelijk tintje hebben. Ook Zam Ebalé, Marian De Schryver, Moniek Darge & Kristof Lauwers zijn weer van de partij, naast de dansende altiste Dominica Eyckmans in een koproduktie met Godfried - Willem Raes.

Met de steun van de Vlaamse Gemeenschap, Stad Gent
en de Provincie Oost-Vlaanderen

Inkom: 8 euro.
Betalende Logos-Blad-abonnees, studenten, CJP, 60+ers, leden van het Steunfonds, Humanistisch Verbond, London Musician's Collective, Muzikon, Free Time: 5 euro