index     kalender     koncertberichten     logos on the road     kolofon

Donderdag 14 juli 2005 om 20u.

ELEKTRO-AKOESTISCH KONCERT

Een vrolijke avond waarbij de luidsprekers als vele vogels van divers pluimage elektronische muziek zingen. Zo krijgen we recente elektro-akoestische werken te horen van enkele jonge vlaamse komponisten o.a. Roeland Luyten, Barbara Buchowiec, Joachim Brackx en Dirk Veulemans. Kristof Lauwers zorgt er op zijn beurt voor dat er ook live iets te beleven valt.

Woendag 20 en donderdag 21 juli 2005 om 20u.

<M&M> ENSEMBLE

Het bonte mens en machine gezelschap is ook dit jaar weer van de partij op de Gentse Feesten! Op dit "grootste Europese Straatfeest" kan een groots orkest met musicerende mensen en meer dan 25 muziekautomaten natuurlijk niet ontbreken. Twee koncerten met dans, performance, klankpoëzie, muziekteater en nog veel meer: kortom het Logos' <M&M> ensemble. Het team bestaat uit o.a. Bert Vandekerckhove, Xavier Verhelst, Hans Roels, Kristof Lauwers, Barbara Buchowiec, Moniek Darge, Nicoletta Branchini, Kristof Lauwers, Kris De Baerdemacker, Sebastian Bradt en de leiding is in handen van Godfried-Willem Raes.